Δευτέρα 23 Απριλίου 2007

Κεραλοιφή





Υλικά

Κερί

1 κούπα λάδι

1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο αγνό

1 κουταλιά του γλυκού σαπούνι “φτιαχτό” λαϊκής

2 κουταλιές ξύγκι πρόβειο

3-4 σπυριά θυμίαμα

Μοσχοκάρυδο τριμμένο

Ρίζα σπερδούκλι (πατάτα) μερικές φέτες

2 πρέζες χαμομήλι

Λίγη μαστίχα Χίου (1 φακελάκι)

Λίγη φρέσκια λυγαριά (κομματάκια)

Λίγη πρόπολη


Αφού βράσουν όλα μαζί τα σουρώνουμε σ ένα μπολ.

Αν τη θέλουμε σφιχτή προσθέτουμε κερί.

Αν τη θέλουμε πιο μαλακή προσθέτουμε λάδι.

Αν βρούμε λάδι αλόης είναι προτιμότερο μισό ελαιόλαδο – μισό λάδι αλόης

2 σχόλια:

zepos είπε...

Επειδή δεν έχω υπ'όψη τι ακριβώς είναι αυτή η αλοιφή και τι κάνει, μπορείς να μου εξηγήσεις με λίγα λόγια ρε Θοδώση;
Καλημέρα..

Θεοδόσης Κατσαρός είπε...

Φίλε γειά και χαρά σου,
Η κεραλοιφή είναι όλα αυτά που βλέπεις γραμμένα...
Κάνει για πληγές για καψίματα για μαλακά χέρια όπως NIVEA και άλλα πολλά.Την χρησιμοποιούσαν οι παπούδες μας που δεν είχαν καλλυντικά.Εγώ τη χρισιμοποιώ γιατι σχίζονατι τα χέρια μου.Τα κάνει βελούδο....
Να σου στείλω ένα βαζάκι να δοκιμάσεις;;;
Το καρφί για να περάσει σε ξύλο καστανιάς ο παππούς μου το κέρωνε...